Vedení Prahy má představu, jak by do několika let změnilo podobu města. Plán počítá nejen s rozvojem tramvajových a železničních tratí.
Zahrnuje výstavbu městského i pražského okruhu, rozšíření Ústřední čistírny odpadních vod nebo tunelové propojení Masarykova a smíchovského nádraží.
Město uvažuje, že prodlouží trasu linky A a začne s výstavbou nové linky metra D či vybuduje další cyklostezky. Umožní ale i některé kontroverzní projekty, jako například výstavbu lanovek na Kavčí hory a Dívčí hrady.
Stavba rychlodráhy na Ruzyň se odkládá. A metro nebude ani za 10 let - čtěte ZDE
Metro do Motola za téměř dvacet miliard budou stavět Metrostav a Hochtief - čtěte ZDE
Podívejte se na stavbu největší křižovatky v Česku - čtěte ZDE
Otázkou ale zůstává, co si nakonec i kvůli finanční krizi bude metropole moci dovolit. A nejen to, na magistrát už přišlo tisíce námitek od samotných obyvatel metropole.