Mladé ženy v domácnosti se mají příští roky na co těšit. Ministerstvo zemědělství si je vybralo jako nový cíl reklamní kampaně Ryba domácí. Kritizovaná akce za 150 milionů korun, která běží od roku 2008, bude pro údajný úspěch pokračovat.

„Bude to zaměřeno na ženu 20+, která rozhoduje o konzumaci v rodině. Preferujeme navázání na úspěšné televizní pořady o vaření, promoakce v regionech a internet,“ popsal mluvčí ministerstva zemědělství Jiří Žáček plány resortu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se