Na českém automobilovém trhu padlo další tabu. Už neplatí, že by si firmy a podnikatelé kupovali téměř zásadně nová auta. Skupina AAA Auto loni zvýšila prodeje podnikatelské sféře o čtvrtinu, uvedla v rozhovoru pro týdeník Ekonom generální ředitelka společnosti AAA Auto Karolína Topolová. Firmy si loni koupily v bazarech AAA Auto asi dva tisíce aut a jednotliví podnikatelé 1600.

V Česku zvýšily autobazary AAA Auto loni celkový prodej meziročně o 6,5 procenta. Na začátku letošního roku společnost cítí oslabení poptávky, přesto chce letos otevřít tři až čtyři nové pobočky, z toho jednu na Slovensku.

"Zvažujeme i návrat do Maďarska, kde jsme byli před krizí velmi úspěšní a měli jsme tam sedm poboček. Prodejní místa jsme si nechali, jsou zakonzervovaná, ale podmínky pro návrat nejsou ideální," uvedla šéfka skupiny.

Podle Topolové přitom stovky regionálních autobazarů čeká zánik, protože se soustředily na dovoz ojetých aut, který již většinou není rentabilní.


 

Týdeník Ekonom č. 6/2013VELKÝ ROZHOVOR S KAROLÍNOU TOPOLOVOU NAJDETE V NOVÉM VYDÁNÍ TÝDENÍKU EKONOM, KTERÝ VYŠEL VE ČTVRTEK 7. ÚNORA.

banner 2

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se