Nově získaný kapitál chce společnost investovat především do expanze a rozvoje svého podnikání v Rusku a také sítě poboček v Polsku a Rumunsku. V rámci této strategie zařadí společnost své pobočky v Turecku do divize střední a východní Evropy. Nově získané finanční prostředky využije Grafton také k rozšíření svého portfolia produktů a služeb v České republice a na dalších trzích střední a východní Evropy. Mezi rozšířené služby patří například poradenství pro zákazníky, kteří využívají větší procenta agenturních zaměstnanců, komplexní programy talent managementu a plánování pracovní síly.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se