Českým Super Bowlem bylo loni mistrovství světa v hokeji. Aspoň co se reklamy týče.

V USA se během finále ligy amerického fotbalu vysílají vůbec nejdražší reklamní spoty na světě. V Česku se loňská nejdražší reklama vysílala během utkání Čechů a Slováků na hokejovém šampionátu. Vyšla na více než půl milionu korun.

Pro srovnání – nejdražší reklamní vysílací čas, a to právě během nedělního Super Bowlu, stál 4,5 milionu dolarů za třicet sekund, tedy asi 110 milionů korun. Tolik zaplatily firmy jako Budweiser, Mercedes, T-Mobile nebo Coca-Cola.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se