- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Zmatky v novém rychlíku. Lidé si pletou první a druhou třídu, vozík s občerstvením neprojede úzkou uličkou
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Ve čtrnácti soupravách rychlíků Českých drah InterPanter jsou oddíly první a druhé třídy v jednotlivých vozech namixovány. Pasažéři si místa pletou, i když jsou barevně rozlišena.
Lidé si stěžují i na další věci v nových vlacích, které České dráhy vyšly na 2,5 miliardy korun. Například na příliš citlivé čidlo vnitřních automatických dveří.
Dráhy i výrobce Škoda Transportation přiznávají, že ne všechno se povedlo. Většinou ale podle nich jde jen o drobné vady.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: České dráhy
Rekordní zisk hlásí za rok 2023 dva největší železniční dopravci. RegioJet vydělal vloni před zdaněním asi 500 milionů korun, České dráhy skoro čtyři miliardy. Státem vlastněný dopravce tvrdí, že tím dokonce dokázal vymazat veškerou kumulovanou...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
„Šprtské“ zavádění ETCS posílá do výslužby další typy lokomotiv, včetně ikony 70. let
23. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Noční vlaky jsou znovu v kurzu. Nové linky zdárně maskují věk vagonů a jsou plné
15. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Smír po deseti letech. ČD a RegioJet se domluvily ohledně údajných podnákladových cen, známe podrobnosti
4. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Téma: České dráhy
České dráhy překvapily a loni vydělaly skoro čtyři miliardy. Návrat cestujících tvoří jen menší část zisku
Rekordní zisk hlásí za rok 2023 dva největší železniční dopravci. RegioJet vydělal vloni před zdaněním asi 500 milionů korun, České dráhy skoro čtyři miliardy. Státem vlastněný dopravce tvrdí, že tím dokonce dokázal vymazat veškerou kumulovanou...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
„Šprtské“ zavádění ETCS posílá do výslužby další typy lokomotiv, včetně ikony 70. let
23. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Noční vlaky jsou znovu v kurzu. Nové linky zdárně maskují věk vagonů a jsou plné
15. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Větší nákup než Pendolina. ČD přebírají první ComfortJety, s cestujícími mají začít jezdit do měsíce
10. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Smír po deseti letech. ČD a RegioJet se domluvily ohledně údajných podnákladových cen, známe podrobnosti
4. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Není to zázračná zbraň, ale na bojiště přinese změnu. K čemu jsou doopravdy rakety ATACMS?
V západní veřejné debatě se v posledních dvou letech často vyvolávala očekávání, že dodávky například tanků nebo bitevníků F-16 mohou Ukrajině...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Souboj mezi Bidenem a Trumpem je těsný. Rozhodnout ho může ekonomika
Ekonomika patří v každých volbách k rozhodujícím tématům a stejně tomu bude i na podzim u prezidentských voleb v USA. Bude americká ekonomika...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení