Než se pustíte do čtení tohoto článku, podívejte se do své peněženky. Kolik v ní nosíte věrnostních kartiček? Tři, pět, osm? Zatímco tuzemští obchodníci doufali, že se pomocí věrnostních programů zabydlí v peněženkách zákazníků, v realitě je přehrabování kartičkami při placení celkem otravné. "Většina dosavadních věrnostních programů v Česku moc úspěšná nebyla. Lidé kartičky nenosí, a navíc se celá řada obchodníků vyčerpala přípravou programů a nezbyl jim čas na práci se zákazníkem. Věrnostní program ale musí být živý organismus," říká Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti MasterCard Europe pro Česko, Slovensko a Rakousko.

Moderní technologie už ale dnes umožňují využívat výhody věrnostních programů pouze tím, že platíte kartou. Takovou platformu nabízí právě firma Miroslava Lukeše pod názvem MasterCard Priceless Specials. Kartová asociace poskytuje infrastrukturu systému a obchodníci či banky ho mohou provozovat pod vlastní značkou. Zákazník potřebuje k jeho využívání pouze platit kartou MasterCard. "Program běží rok, v Česku ho využívá kolem 90 obchodníků a asi milion zákazníků. Obchodníci oceňují, že získávají informace o nákupním chování zákazníků nejen v jejich prodejně," vysvětluje Lukeš.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se