V žebříčcích firem, které si studenti nejvíce spojují s přátelským, kreativním a dynamickým pracovním prostředím, vyhrála letos Kofola, Google, Socialbakers a neziskovky Greenpeace a Člověk v tísni. Proč mladí lidé vnímají právě tyto firmy a organizace jako přátelské a dynamické? Co dělají dobře?

Co se týká Kofoly nebo Red Bullu, jejich hlavní zbraní je samozřejmě skvělý produkt (love brand) a mimořádně úspěšný produktový marketing. Tito zaměstnavatelé jsou vnímáni prakticky stejně jako jejich hlavní produkt. V případě mladého a přátelského image je to dobře, z jiného pohledu to však může mít své nevýhody. Zajímavý případ v žebříčku představují dvě mladé banky: mBank a Air Bank. Opět krásný výsledek promyšleného marketingu s jasným cílem − omladit a zlidštit jinak poněkud strnulý bankovní sektor.  

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se