Litr jedné z nejpopulárnějších českých lihovin, Fernetu, stojí okolo 250 korun. Limitovaná edice Fernet extra hořký pak vyjde v průměru zhruba o sto korun dráž. Čerstvá inovace, která je jiná díky svému delšímu zrání, je pro plzeňskou likérku jednou z cest, jak se posunout k dalšímu typu zákazníků, než na které firma cílila dosud.

"Zatím s tím počítáme do gastro segmentu, do prémiovějších restaurací. Po dvou týdnech od uvedení máme přes pět set takových míst. Do konce roku jich chceme mít přes tisíc," plánuje generální ředitel Stock Plzeň-Božkov Jan Havlis s tím, že pokud se extra hořký chytne, přejde později i do běžné maloobchodní sítě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se