Přes internet a mobil se dají vyřídit už skoro všechny bankovní služby a lidé do poboček už moc nechodí. Průzkumy ale ukazují, že pobočková síť je pro Čechy stále důležitá. Banky proto plánují investovat miliardy korun, aby současný počet poboček nemusely moc snížit a zároveň jim vydělávaly.
"Banky chtějí pobočky zachovat. Mění ale obslužné modely, aby v nich mohly nabízet víc poradenství v bankovních službách," říká Pavel Šiška, partner ze společnosti Deloitte. To se jim může stále vyplatit. Například podle čerstvého průzkumu ČSOB by sjednávání hypoték, pojištění a investic na pobočce dala přednost před makléřem nebo vyřizováním po internetu či telefonu polovina Čechů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi