Přes internet a mobil se dají vyřídit už skoro všechny bankovní služby a lidé do poboček už moc nechodí. Průzkumy ale ukazují, že pobočková síť je pro Čechy stále důležitá. Banky proto plánují investovat miliardy korun, aby současný počet poboček nemusely moc snížit a zároveň jim vydělávaly.

"Banky chtějí pobočky zachovat. Mění ale obslužné modely, aby v nich mohly nabízet víc poradenství v bankovních službách," říká Pavel Šiška, partner ze společnosti Deloitte. To se jim může stále vyplatit. Například podle čerstvého průzkumu ČSOB by sjednávání hypoték, pojištění a investic na pobočce dala přednost před makléřem nebo vyřizováním po internetu či telefonu polovina Čechů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se