Tři tisíce reklamních poutačů musí provozovatelé do 1. září odstranit z okolí českých silnic. Marek Pavlas, prezident Svazu provozovatelů venkovní reklamy, však na dnešním setkání s novináři upozornil, že Česká republika může čelit arbitráži ze strany americké společnosti A.C.E. MEDIA. Firma by mohla podle mezinárodního práva žádat miliony korun za ušlý zisk. Společnost má totiž platnou nájemní smlouvu a stavební povolení na reklamní plochy kolem českých silnic.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se