Etická ředitelka britského výrobce kosmetiky Lush Hilary Jonesová rozhodně nepatří mezi CSR manažery, kteří od stolu vymýšlejí dobročinné projekty. Energická dáma s oranžovými vlasy je vášnivou aktivistkou, která se intenzivně angažuje v boji proti testování na zvířatech.

Domluvit s ní rozhovor nebylo kvůli jejímu vytížení vůbec jednoduché. Nejprve se omlouvala, že ve Vancouveru řeší s politiky legislativu proti pokusům na zvířatech, a následně, že připravuje kampaň proti hromadnému zabíjení jezevců. Nakonec se ale zadařilo a Jonesová prozradila, proč společnost Lush nerada používá termín etická firma i jak dokázala minimalizovat množství produkovaného odpadu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se