Koncern Volkswagen spustil v Německu internetový prodej ojetých aut. Hledá tak nový zdroj příjmů i nový způsob, jak udržet zůstatkové hodnoty svých aut. Jde o další krok na cestě v dříve oznámené strategii. Podle té se má skupina postupně z výrobce a prodejce nových aut stát poskytovatelem mobility a dalších služeb, které s ní souvisí.

Nová platforma HeyCar má konkurovat hlavně německým serverům mobile.de a autoscount24.de, které nyní ovládají 95 procent internetového prodeje ojetin v Německu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se