Ministerstvo o reklamě ví, Schwarzenberga ale o ní zatím neinformovalo. Ministr se totiž v současnosti léčí po operaci v nemocnici a jeho úředníci ho nechtějí příliš rušit.

billboard-schwarzenberg-350.jpgFirma Tecfood, která vyrábí energetický nápoj Kamikaze na svých internetových stránkách prohlašuje, že nejde ani tak o vtip na účet ministra Schwarzenberga, jako spíš o komentář k celé české politické scéně. Konkrétně k tomu, jak se prezentovala během prezidentské volby.

"Vylepení billboardů v době ministrovy hospitalizace rozhodně nebylo úmyslem. Kampaň byla naplánována už v době, kdy se o jeho zdravotních problémech v médiích nemluvilo," brání se společnost na svém webu.

Firma upozorňuje také na to, že provedla reklamní "tažení" na Hrad už v první části prezidentské volby.

"Karlu Schwarzenbergovi, který je oproti většině českých politiků obdařen nadhledem a smyslem pro humor, přejeme brzké zotavení," píše firma.

.

Podívejte se na snímky billboardu
(pro zvětšní klikněte na obrázek)

billboard-schwarzenberg-01-.jpg billboard-schwarzenberg-02-.jpg
billboard-schwarzenberg-03-.jpg billboard-schwarzenberg-04-.jpg