palec-cerveny-48-48.jpgMilan Sigid, Nové Město nad Metují
Za nejhorší úsek silnice I.třídy považuji úsek z Nového Města nad Metují přes Krčín a Spy do Dobrušky, myslím, že nemá v ČR obdoby, podjezd pod železnicí z roku 1891 sloužící do dnes, potom jednoproudá komunikace do obce Spy, na které se ztěží vyhnou dvě nákladní auta vedle sebe, fakt raritka. Určitě by se měl krajský hejtman potáhnout za nos.


palec-cerveny-48-48.jpgMiroslav Bubenko
R43 Brno - Svitavy, speciálně po výstavbě kruhových objezdů (Lipůvka, Černá Hora, Letovice, Svitavy).

 


palec-cerveny-48-48.jpgVladimír Lelek, Slaný
Hodně přetížený a nebezpečný se mi,  hlavně kvůli kamionům, zdá silnice z Mělníka do Slaného v úseku z Velvar do Slaného, úzká silnice, zatáčky, horizonty, hodně kamionů, vesnicem, časté nehody kaminonů.
Vázne dostavba obchvatu Slaného....


palec-cerveny-48-48.jpgBřetislav Břeh,  Zábřeh
Šternberk- Lužice- Hnojice- Žerotín - Pňovice

 


 

palec-cerveny-48-48.jpgMartin
Špatně se často jede z České Kamenice do Varnsdorfu. Špatná viditelnost při předjíždění, samé zatáčky, rozbitý povrch, kamiony v kopcích, srnky skákající do silnice, když jedete devadesátkou, nic příjemného.


palec-cerveny-48-48.jpgFerda, Velká Bíteš
Kvalita silnic v CELÉ republice je katastrofální. Pokud se blížíte k mostu, musí se počítat s tím, že tam kde je most napojen, si vaše auto pěkně povzdychne, to samé u křižovatek a míst, kde se provoz rozjíždí. Mnohokrát se nedivím, proč je u nás tolik nehod - vždyť ty výmoly na silnicích těžce ovlivňuji jízdu. Z ničeho nic se vám auto vydá směrem do protisměru a to jen kvůli vyjetým kolejím od TIRáku nebo špatné silnice (zvlněná, díry atd). Na závěr teda nejhorší místa: D1 - po celé délce ale hlavně vymlácené panely v pruhu pro TIRáky. Dále R43 Brno - Svitavy, R46 Vyškov - Olomouc, silnice z Pohořelic na Znojmo a na konec ulice Svatopluková v Brně u židenických kasáren. Tam nejde o stav, ale kapacitu. Každý den kolony na několik desítek minut jen kvůli semaforu a odbočce na sídliště Vinohrady.

palec-cerveny-48-48.jpgJiří Jež, Brno
Nejhorší je nadále tah Brno - Svitavy. Zase o rok starší a rozbitější, s větším provozem... A náhrada v podobě dálnice stále v nedohlednu. Jedna z nejhorších silnic je také úsek dálnice z Brna do Prostějova... To snad má lepší povrch každá druhá okresní silnice než tato "dálnice"... Ostuda před celou Evropou.


palec-cerveny-48-48.jpgLadislav Svoboda, Plzeň
D1, úseky na Vysočině

 


palec-cerveny-48-48.jpgProkop
Myslím, že je dost silnic druhých a třetích tříd v nepořádku, ale jestli chcete skutečně vidět něco extra, tak přijeďte po zimě do Vítězné v královéhradeckém kraji. "Skvělý" zážitek, jaky při slalomu nebo jízdě na boulích. Díry hluboké na kolo. Každý rok stejné - zalátání děr a výsledek - k ničemu. Díry opět. Myslím, že po takových cestách a silnicích, které jsou ve Vítězné, jste jeli skutečně zřídka.


palec-cerveny-48-48.jpgJan
A co takhle přidat k té uzavírce pod číslem 4 její "výpomoc" a to uzavírku silnice mezi Hodonínem a Strážnicí? Tato uzavírka navádí dopravu na tu samou uzavírku přes Bzenec a Vracov. Tomu se říká suprovní koordinace zainteresovaných úředníků.. Já být v pozici těch lidí, kudy vede tato objížďka, tak asi něco i jim provedu...


palec-cerveny-48-48.jpgLuboš Bohuňov
Silnici Brno-Svitavy znám důvěrně, tak vím o co jde. Co mě zaráží, když už se něco opravuje, tak ráno tam stojí opuštěné stroje, v jednu odpoledne zase. Někdy to vypadá, že se ty mašiny ani nepohnuly. Někdy si myslím, že správci komunikací žijí v hlubokém socialismu. I když asi před třemi týdny se kousek za Letovicemi v jednu odpoledne ještě pracovalo. Jo byl to pátek.