Spoty se vysílaly v deseti kinosálech od 19:00 a byly mezi nimi ty soudobé i historické, komické, zábavné i kýčovité a trapné. Všechny patří do kolekce francouzského sběratele reklam Jeana Marii Boursicota. Jeho filmotéka obsahuje přes 800.000 spotů z 65 zemí a každý rok přibývá 10.000 až 25.000 nových.
V letošní přehlídce nejúchvatnějších a nepřehlédnutelných reklam se objevily ty, v nichž vystupují celebrity, jako Brad Pitt, John Travolta, Antonio Banderas nebo Uma Thurmanová. Promítaly se automobilové reklamy, reklama o americkém snu z let 1950-1982, reklamy z dob francouzských kolonií či zajímavé reklamy o japonské stravě a specialitách. Objevilo se i několik reklam českých.
"Je to dnes mix reklam a zajímavé je, že to není jen o zábavě, protože v kolekci jsou i sociálně zaměřené reklamy, které připomínají problémy současného světa," řekla ČTK manažerka pražského multikina Petra Lamlová.
Diváci oceňovali reklamy, které se jim líbily, troubením na vřeštivé trumpetky. Ty dostal každý návštěvník u vstupu jako součást vstupenky.
Diváci cirkulovali mezi promítacími sály a nechávali si radit od hostesek oblečených jako zajíčci z Playboye.
V rámci filmového maratonu křtila topmodelka Petra Němcová jedno z čísel pánského magazínu Playboy, na jehož titulní straně je její fotografie. Diváky potěšilo vystoupení mága a velký ohlas měla travesti show. Kdo si chtěl chvíli odpočinout od reklam, mohl se rozhýbat na diskotéce ve velkém tanečním sále.
Přehlídka filmových reklam se poprvé uskutečnila v roce 1981. Světová premiéra letošní kolekce se konala v červnu v Paříži. Milovníci reklam, kteří dnes nemohli přijít na pražské promítání, nebo si zážitek chtějí zopakovat, mohou jet 30. října do Brna, kde se budou reklamy promítat v multikině Palace Cinemas Velký Špalíček.
V budoucnu by se show mohla rozšířit i do dalších měst, o akci je totiž velký zájem. V Česku chodí na Noc reklamožroutů hlavně mladí lidé od 20 do 29 let, kteří mají rádi humor a zábavu. Také v pátek tvořili valnou většinu publika. Na informační prvek reklamy prý Češi tolik nehledí a většinou ani nevyžadují, aby reklama měla i charakter doporučení.