- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Sunny Days už nevypraví žádný zájezd. Osud 200 klientů je nejistý
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Zrušením koncese již Sunny Days nemůže vypravovoat ani prodávat zájezdy. Zhruba 200 klientům by měla vrátit peníze, nebo zprostředkovat realizaci zájezdu přes jinou CK. Jinak jim zbývá jen soud.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Pojišťovna neprodloužila "cestovce" smlouvu o pojištění proti úpadku. Firma se přemění na agenturu.
30. 1. 2010 ▪ 3 min. čtení
Cestovka Sunny Days nesmí od pondělka prodávat zájezdy
Pojišťovna Generali neprodlouží smlouvu s cestovní kanceláří Sunny Days. Důvodem je finanční situace cestovky, která tak nemůže prodávat zájezdy.
29. 1. 2010 ▪ 2 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Téma: doprava a logistika
Evropané si myslí, že Evropa je stále silná. To už ale neplatí, centra obchodu jsou jinde
Přeprava a skladování zboží je jedním z hlavních indikátorů, jak se daří ekonomice. Petr Škoda, generální ředitel logistické firmy Jusda Europe, která patří do velkého tchajwanského koncernu Foxconn, má jasno – Evropě ujíždí vlak. Jeho firma...
Rozhovor
21. 4. 2024 ▪ 9 min. čtení
Objemy zboží klesají a nájmy skladů skokově zdražily. Hrozí odchod firem do Polska, říká šéf DHL Supply Chain
2. 4. 2024 ▪ 10 min. čtení
Jak ze zapadlých koutů do centra? Linkové dopravě pomohou mikrobusy na objednávku, věří start-up Citya
12. 1. 2024 ▪ 6 min. čtení
Skandál na polské železnici. Firma Newag stojí podle hackerů za poruchami svých vlaků v depech konkurentů
7. 12. 2023 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Největší skok za 30 let: na českých kolejích se začala chystat rychlost 200 km/h. Kdy a kde začne platit?
Na české železnici se chystá největší změna maximální rychlosti za posledních 30 let. Podle informací HN začalo ministerstvo dopravy a Správa...
26. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Franz Kafka a Touha stát se indiánem aneb Nejekonomičtější příběh světa je věta
Kdyby tak člověk byl indiánem, vždy pohotový, a předkloněn ve vzduchu na pádícím koni, stále znovu by se zachvíval krátkými otřesy země, až by...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení