V boji o příjmy z inzerce se Twitter snaží o to, aby lidé pobývali na jeho internetových stránkách déle a častěji se vraceli.

Twitter.com nyní budou tvořit dvě podokna. Jedno bude věnováno vlastním textovým vzkazům, kterých uživatelé webu zveřejní každý den na 90 milionů. V druhém se ukáží obrázky k textu.

Až dosud se většina odkazů na fotky a videa zobrazovala na jiných webových stránkách.

Firma prý podepsala dohodu s 16 weby pro sdílení fotografií a videa včetně YouTube a Flickru, o tom, že jejich vizuální obsah může být zobrazen na Twitteru.

"Nyní v rámci zprávy získate v kratším čase další souvislosti a informace ," říká Evan Williams, generální ředitel a spoluzakladatel Twitteru. "Starý Twitter se nám líbil, ale myslíme si, že to dovedeme udělat lépe."

Williams dále informoval, že se na Twitteru každý den registruje 370 tisíc nových uživatelů.


Nový formát Twitteru se objeví v průběhu několika příštích týdnů.
Související
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru