- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Winterkorn bude řídit VW nejméně další čtyři roky
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Šéf koncernu v nové knize přiznává, že v roce 2015 by se rád přesunul na post předsedy dozorčí rady VW.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Škoda Auto si výrobu luxusních vozů ponechá. Pracuje na vývoji nové řady Superb.
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení
Téma: auto
„Motor má sloužit pánovi, ne pán jemu.“ Jak dva čeští emigranti propagují škodovku
Celých 135 let obsáhne kronika značky Škoda. „Soustředili jsme se na období od 1856 do 1991, což je veskrze český příběh,“ říká Ivan Margolius. Se svým kolegou jej sepsal v Londýně.
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Tesla kulhá a padá jí zisk. Musk rozprášil marketingový tým, místo toho sází na slevy a na levné auto
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Téma: auto
„Motor má sloužit pánovi, ne pán jemu.“ Jak dva čeští emigranti propagují škodovku
Celých 135 let obsáhne kronika značky Škoda. „Soustředili jsme se na období od 1856 do 1991, což je veskrze český příběh,“ říká Ivan Margolius. Se svým kolegou jej sepsal v Londýně.
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Tesla kulhá a padá jí zisk. Musk rozprášil marketingový tým, místo toho sází na slevy a na levné auto
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Hajduček vs. Staněk. Zakladatelé Footshopu a Vasky se do sebe pustili kvůli české výrobě tenisek
Na sociální síti LinkedIn se rozběhla vášnivá diskuse mezi dvěma mladými podnikateli, kteří stojí za výraznými značkami v českém obuvnickém...
26. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jak dosáhnout solidního zhodnocení? Čtyři klíčové principy pro investiční portfolia
Pro dosažení solidního zhodnocení investičního portfolia v dlouhém časovém horizontu a s přijetím adekvátního investičního rizika je naprosto...
26. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení