Šéfredaktor HN Petr Šabata sledoval v posledních dnech v redakci nezvykle velký počet skupin diskutujících lidí. Obavu, že by šlo o nespokojené zaměstnance, mít ale nemusel. Věděl, že jejich cílem je jediné: připravit nový IHNED.cz tak, aby fungoval, zaujal a našel si co nejvíce spokojených čtenářů.

"Smekám před týmem, který strávil nad podobou nového IHNEDu několik měsíců. Asi si všichni ostatní dovedou představit, kolik nápadů, energie a vytrvalosti si úplně nový web - a navíc tak krásný - vyžádal," říká Petr Šabata.

Ač z jeho slov vyplývá, že se mu nová podoba webu líbí, připouští, že o jeho úspěchu rozhodne především obsah. I proto současný IHNED.cz nabízí kromě zpravodajství a rubrik, na které byli čtenáři zvyklí, také řadu novinek.

Novou tvář webu navrhl art direktor Jan Vyhnánek ve spolupráci s Mariem Garciou ze studia Garcia Interactive. Ladění výsledku však bude pokračovat i v dalších dnech a týdnech. Do té doby bude mít v záhlaví slůvko "beta".


Ptali jste se šéfredaktora HN Petra Šabaty na všechno, co vás kolem nového IHNEDu zajímá.

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se