Ptát se úředníků magistrátů nebo pražských městských částí na jednoduché věci, je ztráta času, přestože mnozí z nich odpoví ještě týž den. Informace, které většina z nich poskytne, jsou totiž neúplné nebo dokonce chybné.

Vyplývá to z výzkumu společnosti SODATSW, která sledovala rychlost a kvalitu práce úředníků statutárních měst a městských částí v Praze.

Na odbor sociálních věcí a občanských záležitostí byly zaslány dva e-mailové dotazy, jeden na změnu trvalého bydliště a druhý na problematiku svozu odpadu.

Z průzkumu vyplynulo, že úředníci na dotazy občanů reagují rychle. Celkem 85 % z nich odpovědělo do druhého dne a téměř dvě třetiny odpovědí přišly ještě týž den. Poskytnuté informace však často byly k ničemu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se