Úspěch Androidu je jednoznačný. Firma, která začala s vizí zpřístupnit veškeré světové informace prostřednictvím spolehlivého vyhledávače, se nejprve proměnila v největšího prodejce reklamy a poté začala rozšiřovat možnosti, jak dostat reklamu k uživatelům.

Android je spolu s prohlížečem Chrome nejúspěšnější v rozšiřování pole působnosti Googlu. Od prvního pokusu v podobě zařízení G1 k současným desítkám různých modelů se Android výrazně změnil, zlepšil. Google mu ale zároveň škodí. Představení Androidu 4.0 a telefonu Galaxy Nexus minulý týden některé z hlavních problémů Androidu znovu vyneslo na světlo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se