Už příští rok na jaře plánovali silničáři začít s opravami nejzatíženější dálnice v zemi - D1. Nyní ale reálně hrozí, že na rekonstrukce nebudou mít stavební povolení. A to kvůli normám pro hladinu hluku, který auta jedoucí po D1 vytvářejí.

Modernizace tepny Praha-Brno je přitom náhradním projektem, který se začal připravovat na poslední chvíli. Ministerstvo s ním přišlo poté, co se ukázalo, že kvůli problémovým projektům mostů přes Labe a dálnice D8 hrozí, že Česko bude muset vracet Bruselu až devět miliard již schválených dotací.

Koncem jara ministerstvo proto oznámilo, že dotace přesune na D1. A že do listopadu chce mít stavební povolení na pět prvních úseků, které se mají začít opravovat. Práce pak mají začít v dubnu 2012.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.