Premiér Petr Nečas se rozhodl razantně ovlivnit způsob, jakým úřady a státní firmy inzerují. Nečas chce, aby během roku 2012 přestaly spolupracovat s mediálními agenturami, které jim plánují kampaně a nakupují pro ně reklamní prostor v tisku či na internetu.

„Využívání mediálních agentur v době úspor se ukazuje jako zbytečný luxus. Státní firmy a úřady mají mít schopné zaměstnance, kteří dokáží vyjednávat se zástupci médií přímo, bez prostředníků,“ řekl předseda vlády HN.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.