Světové ekonomice hrozí další krize, evropské státy se zmítají v dluzích a zápolí se zpomalením hospodářského růstu. Turistický průmysl proto potřebuje nové myšlenky, které by přitáhly pozornost zákazníků, píše se ve zprávě Globální trendy světového cestovního ruchu, kterou v Londýně zveřejnila společnost Euromonitor International.

"Cestovatelé hledají legraci a dobrodružství, což je vidět z nových trendů, jako jsou tajemné cesty v Americe nebo pronajímání vlastních zahrad ke kempování v Británii," tvrdí Caroline Brennerová, jež má v konzultantské firmě na starosti cestování a turistiku.

Euromonitor International vytyčil pro příští rok osm trendů, šest z toho se týká jednotlivých regionů, v dalších dvou případech jde o celosvětové fenomény.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se