Přesně před rokem měly letecké opravny LOM Praha slušný náběh na kontrakt za desítky milionů: modernizaci tří vrtulníků ruské výroby pro maďarské letectvo. Jenomže podnik neměl v té době zajištěny certifikáty od ruských výrobců a o kontrakt přišel.

„Kvůli problémům s certifikáty se rozhodování tak dlouho odkládalo, až si to Maďarsko rozmyslelo,“ vysvětlil v rozhovoru pro HN a týdeník Ekonom generální sekretář ministerstva obrany Jan Vylita.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.