Když v roce 2002 začal Andrew Pole pracovat jako statistik pro americký obchodní řetězec Target, jeho kolegové z oddělení marketingu mu položili neobvyklou otázku: "Dokázal bys zjistit, zda je některá z našich zákaznic v jiném stavu, přestože by si nepřála, abychom to věděli?"

Nastávající matky jsou totiž pro prodejce "zlatý grál", vysvětlili Polovi marketéři. Zatímco většina zákazníků preferuje specializované prodejny, vyčerpaní novopečení rodiče často mění své zvyky, přestávají být věrní kdysi oblíbeným značkám a jsou ochotni nakupovat veškeré zboží v jediném obchodním centru.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se