Veřejnoprávní televize představila ve čtvrtek v pražské galerii DOX nové logo a obměněný vizuální styl, který hodlá nasadit letos v září. Společně s jeho zavedením také přejmenuje sportovní kanál ČT4 na ČT Sport.

Pod takzvaným faceliftem neboli úpravou stávající značky je podepsané studio Najbrt, vyhledávaní designéři například filmových plakátů, typografie či obalů hudebních alb.

"Prozkoumali jsme mnoho různých cest, než jsme došli k výslednému tvaru, který zachovává princip dvou částí tvaru obrazovky," říká zakladatel studia Aleš Najbrt.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se