Státní zakázku na propagaci státních maturit na sociálních sítích vyhrála firma, která zatím v oblasti marketingu na sociálních sítích téměř nemá jméno.

Pro firmu Honeypot s.r.o. je to vůbec první státní zakázka. Původně byla vypsána na milion korun, později byla snížena na 800 tisíc. Peníze na propagaci ministerstvo školství získalo z  evropských fondů.

Ministerstvo školství, respektive jeho příspěvková organizace CERMAT, která státní maturity pořádá, v projektu požadují "rozvoj již existujícího profilu na Facebooku, vytvoření informačního kanálu na Twitteru a vytvoření neoficiálního profilu na Facebooku."  

Dále ještě správu jednotlivých profilů a pravidelnou analýzu názorů a postojů cílové skupiny, tedy maturantů.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.