Řeší milionové odstupné pro bývalé manažery, ale i problematické zakázky z minulosti. „Je tu asi deset kauz, které podrobíme detailnímu šetření, jednou z nich jsou třeba SMS jízdenky. Výsledky čekáme asi za dva měsíce,“ slibuje po necelém čtvrtroce ve funkci nový ředitel pražského dopravního podniku Vladimír Lich.

HN: Z každé jízdenky měl jejich dodavatel čtvrtinový podíl. Jak chcete podmínky nastavit vy? 

 Bylo by ideální, kdybychom vlastnili software a neplatili nikomu nic. Nevím, proč mají nějaká procenta chodit do záhadných firem v zahraničí.

HN: Jaké další smlouvy prověřujete?

Jde přibližně o deset různých smluv, například nákup poradenských, právních či marketingových služeb.

Dvě nabídky od jednoho akcionáře

HN: Narazil jste na podobný případ, jako byly jízdenky od společnosti Neograph?

To zatím ne. Ale jsou tendry, které někde záhadně končí a my se je snažíme rušit, kde to jde. Jeden z posledních případů je výběrové řízení na bezpečnostní služby asi za 130 milionů ročně. Dostali jsme dvě nabídky a obě firmy měly stejného akcionáře. Takové věci zkrátka smrdí.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.