Zavedená pražská značka se musela srovnat s konkurencí, na niž nebyla zvyklá, výsadní postavení na trhu ztratila. Přímo naproti tradičnímu obchodnímu Kotva navíc stojí od roku 2007 moderní nákupní centrum Palladium.

Zavírat Kotvu se ale její současní majitelé rozhodně nechystají. "Kotva je dnes v černých číslech, jsme stabilizovaná společnost," říká Jaroslav Petrů z firmy Markland, která obchodní dům už sedm let vlastní.

Ředitel Kotvy však zároveň přiznává, že není snadné soupeřit s novým způsobem nakupování, kterým zákazníky zaujala velká moderní centra. Zvlášť proto, že předešlé vedení Kotvy podle něj zaspalo start nové prodejní éry.
Pražané i výletníci si logicky našli jiné cíle pro utrácení než tradiční Kotvu, Máj a Bílou labuť.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.