Zavedená pražská značka se musela srovnat s konkurencí, na niž nebyla zvyklá, výsadní postavení na trhu ztratila. Přímo naproti tradičnímu obchodnímu Kotva navíc stojí od roku 2007 moderní nákupní centrum Palladium.

Zavírat Kotvu se ale její současní majitelé rozhodně nechystají. "Kotva je dnes v černých číslech, jsme stabilizovaná společnost," říká Jaroslav Petrů z firmy Markland, která obchodní dům už sedm let vlastní.

Ředitel Kotvy však zároveň přiznává, že není snadné soupeřit s novým způsobem nakupování, kterým zákazníky zaujala velká moderní centra. Zvlášť proto, že předešlé vedení Kotvy podle něj zaspalo start nové prodejní éry.
Pražané i výletníci si logicky našli jiné cíle pro utrácení než tradiční Kotvu, Máj a Bílou labuť.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se