Nechal univerzity, protože školné byla zlodějina, smlouvy s velkými studii má rád jen proto, aby se mohl chlubit, že je má, a stěžovat si je jedním z jeho nejmilejších koníčků.

Americký nezávislý režisér Todd Solondz, jehož filmy opravdu nejsou pro každého, je hostem karlovarského festivalu v jeho druhé půli. Uvedl svůj nový snímek Černý kůň o podivném vztahu mezi nedospělým třicátníkem, outsiderem s nadváhou a neurotickou snoubenkou.

„Cílevědomě jsem se rozhodl, že můj poslední film nebude o ničem kontroverzním, že nebude prolamovat žádná tabu,“ říká tvůrce, který má možná nejhorší reputaci mezi nezávislými režiséry, během setkání s návštěvníky festivalu.

Jeho většinou bezvýchodné filmy jako Štěstí, Vítejte v domě panenek nebo Palindromy totiž zachycují témata, na něž se nedívá snadno – pedofilii, znásilnění nebo sexualitu nezletilých.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.