Do soutěže o nové logo pro propagaci České republiky v zahraničí se přihlásilo dvanáct společností. Do druhého kola jich postoupilo šest, z nichž porota složená ze zástupců Unie grafického designu, partnerů, zadavatele a ministerstev, vybrala návrh studia Marvil.

Pořádající agentura CzechTourism předpokládá, že Česko chce přilákat turisty na více zajímavostí, než je pivo či Zlatá ulička.

Za tím účelem vznikl její projekt Česko: Země příběhů, který má prezentovat stát jako příležitost k poznávání. Jeho tvůrci se domnívají, že kromě tradičně hojně navštěvovaných míst, potřebují více popularity i ostatní regiony.

Generální ředitel agentury Rostislav Vondruška oznámil, že výběr byl jednoznačný. "Vítězný návrh vizuálního stylu naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek,"  uvedl už dříve.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se