Když si skláři ze sklárny Ajeto naberou na takzvanou píšťalu roztavené sklo, výsledkem je vždy něco jedinečného. Uplynulý týden byl ale pro lindavské krotitele nepoddajné hmoty přeci jen o něco výjimečnější, než je běžné. Prioritu měla v pořadí už druhá trofej pro vítěze nejsledovanějšího cyklistického závodu planety.

Důležitost projektu byla důvodem, proč své síly spojily hned tři významné české firmy.

Zadavatelem byla Škoda Auto jako hlavní partner závodu. Realizaci obstarala společnost Lasvit, která si během několika let získala pozici světového lídra v oblasti návrhu a produkce světelných plastik z křišťálového skla.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Pod rukama sklářů v severočeské Lindavě vzniká trofej, jejíž tvar symbolizuje dynamiku cyklistického závodu - na jeho začátku jsou síly vyrovnané, ti nejlepší se oddělí až v závěru. Získá ji ten, kdo letos zvítězí v prestižní Tour de France.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.