Nejrespektovanější českou vědeckou institucí v oboru pevných látek a magentismu je Fyzikální ústav Akademie věd. Aspoň pokud se úspěšnost měří počtem citací v nejprestižnějších vědeckých časopisech světa.

Ústavu otiskly mezi roky 2006 a 2010 redakce 823 článků, čímž se tamní vědci zabývající se fyzikou pevných látek dostali na první místo v Česku.

Kolegové nedávno zesnulého Antonína Holého z Ústavu organické chemie a biochemie Akademie věd jsou zase s 223 články jasnými lídry české organické chemie. A nejnovější poznatky z oboru genetiky a molekulární biologie publikují vědci z Ústavu molekulární genetiky Akademie věd. Velmi respektovaným vědeckým pracovištěm je také oborově velmi široce rozkročená Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy, která se na předních místech objevuje v celé řadě oborů živé a neživé přírody.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.