Podle posledního sčítání lidu, žije v České republice přes jeden a půl milionu lidí, kterým je přes pětašedesát let. Senioři jsou přitom dlouhodobě vnímáni negativně. Průzkum společnosti CVVM ukázal, že by sedm procent Čechů nechtělo mít za sousedy staré lidi.

Společnost pečující o seniory Domov Sue Ryder odstartovala projekt, který upozorňuje na klesající úctu ke starším lidem. Kampaň s názvem Máš to za pár je možné už nyní spatřit na billboardech. Projekt na sociálních sítích běží od začátku týdne.

Neochota žít se starší generací se tak mezi Čechy za posledních sedm let více než zdvojnásobila. Kampaň, kterou organizuje Domov Sue Ryder s pomocí kreativní agentury Arnold Prague by to mohla změnit.

"Od kampaně nečekáme okamžitou změnu, ale otevření diskuse ve společnosti a hlavně zamyšlení každého z nás, co malého můžeme pro změnu udělat sami," říká Matěj Lesaj, ředitel domova.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.