Když v roce 2007 nastoupil do čela pražského dopravního podniku Martin Dvořák, rázem se více než desetinásobně zvýšily náklady na marketing. Tvrdí to bývalý elitní detektiv a nynější advokát Václav Láska, který v posledních týdnech v největší městské firmě posuzoval vybrané smlouvy na podezřelé zakázky.

Marketing je tak podle Lásky další oblastí, odkud se z DPP cíleně vyváděly miliony korun a kam by mělo směřovat trestní oznámení. "Ano, jde skutečně o oblast, kde by podle mě měla být trestní oznámení podána, ale zatím nebyla. Zda se tak stane, musí rozhodnout vedení dopravního podniku," řekl Láska serveru IHNED.cz.

Podle Lásky za náhlým zvýšením výdajů stojí promyšlený systém na vyvádění peněz z firmy k úzké skupince lidí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.