Když v roce 2007 nastoupil do čela pražského dopravního podniku Martin Dvořák, rázem se více než desetinásobně zvýšily náklady na marketing. Tvrdí to bývalý elitní detektiv a nynější advokát Václav Láska, který v posledních týdnech v největší městské firmě posuzoval vybrané smlouvy na podezřelé zakázky.

Marketing je tak podle Lásky další oblastí, odkud se z DPP cíleně vyváděly miliony korun a kam by mělo směřovat trestní oznámení. "Ano, jde skutečně o oblast, kde by podle mě měla být trestní oznámení podána, ale zatím nebyla. Zda se tak stane, musí rozhodnout vedení dopravního podniku," řekl Láska serveru IHNED.cz.

Podle Lásky za náhlým zvýšením výdajů stojí promyšlený systém na vyvádění peněz z firmy k úzké skupince lidí.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.