Nový dětský kanál České televize možná potěší malé diváky, rozhodně však neudělá radost televizím, které dnes děti baví. Kanál, který chystá generální ředitel ČT Petr Dvořák spustit už v první polovině příštího roku, totiž odčerpá značnou část současných diváků a tím sníží i jejich reklamní příjmy. Příchod nového, na nejmenší diváky zaměřeného kanálu pak bude již velmi nepravděpodobný.

V současnosti funguje v Česku desítka dětských kanálů, převážně na placených kabelových televizích. A část jejich příjmů tvoří právě reklama, zaměřená na nejmenší. "I když ČT nestáhne reklamu přímo, vezme komerčním kanálům televizní diváky,“ říká prezident asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec ze společnosti CommOnline.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.