- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Lodní doprava
Provozovatelé nákladní říční dopravy mohou žádat o dotace. Ministerstvo dopravy mezi ně rozdělí 5 mil. Kč
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: doprava
Řidiči nákladních aut mají posledních pár dnů, kdy mohou na hlavní části dálnice D1 legálně vjíždět do levého pruhu. Silničáři už vyřídili všechny formality a příslušné dopravní značky se začnou mezi Mirošovicemi a Brnem instalovat zřejmě už na...
24. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Všechny zastávky autobusů v Praze by mohly být na znamení
17. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Mohlo být pražské metro přístupnější? S půlstoletím provozu slaví jubileum i původní, zavržená „mělká“ koncepce
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Další překážka pro rychlovlaky: spory v Ústí můžou zbrzdit stavbu klíčové trati do Německa
9. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Téma: doprava
Silničáři mají vyřízené formality, plošný zákaz předjíždění kamionů začne na D1 platit už za pár dnů. A plány jdou ještě dál
Řidiči nákladních aut mají posledních pár dnů, kdy mohou na hlavní části dálnice D1 legálně vjíždět do levého pruhu. Silničáři už vyřídili všechny formality a příslušné dopravní značky se začnou mezi Mirošovicemi a Brnem instalovat zřejmě už na...
24. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Všechny zastávky autobusů v Praze by mohly být na znamení
17. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Mohlo být pražské metro přístupnější? S půlstoletím provozu slaví jubileum i původní, zavržená „mělká“ koncepce
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Další překážka pro rychlovlaky: spory v Ústí můžou zbrzdit stavbu klíčové trati do Německa
9. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Z úřednického „bazénu“ se stala toxická nádrž. Stát čaruje se zkušební lhůtou, aby to změnil
Zbavit se nevýkonných či neschopných úředníků lze dnes jen obtížně. Jelikož přímý vyhazov lidí ve služebním poměru je komplikovaný, často se na...
24. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Penzijní problém snad naposledy a „polopatě“
S diskusemi o reformách penzijního systému má Česko dlouholeté zkušenosti. S jejich realizací v podstatě pouze jednu, která navíc dopadla...
24. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Povinný druhý pilíř je nejnebezpečnější formou spoření. Peníze si vždycky může přivlastnit stát
Penze, důchodová reforma i nový zákoník práce, který mimo jiné navrhuje zjednodušení propouštění i nabírání či úpravu rodičovské dovolené....
24. 4. 2024 ▪ 15:09 min.