Je to špatná zpráva nejen pro Citroën, Peugeot a Toyotu, ale ještě více pro továrnu TPCA nedaleko Kolína, kde se miniauta vyrábějí, a potažmo pro celý region, v němž fabrika a její dodavatelé představují významného zaměstnavatele. TPCA se již třetí rok potýká kvůli poklesu zájmu o nová auta ve státech na jihu Evropy s horším odbytem a snižováním výroby. Výsledek testů může tento trend ještě prohloubit.

Euro NCAP po nedávném zveřejnění velké vlny výsledků crash testů patnácti aut včetně Škody Rapid (podrobnosti čtěte zde) otestovalo letos modernizovanou Toyotu Aygo a výsledky připsalo i dvěma ostatním technicky shodným trojčatům - Citroënu C1 a Peugeotu 107.

 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se