Prezidentskou kampaň Zuzany Roithové (KDU-ČSL) hodnotí Tereza Svěráková, kreativní ředitelka agentury Leagas Delaney, jako velmi slabou.

"Hlavním důvodem bude bezpochyby limitovaný rozpočet. Obávám se ale, že zde hraje určitou roli i skutečnost, že lidé generace a založení paní Roithové mají v této zemi tendenci podceňovat smysl investice do marketingu," uvedla pro IHNED.cz uznávaná odbornice v oblasti marketingové komunikace.

Svěráková, jež získala desítky ocenění a její kampaň pro značku Škoda Auto patří k neoceňovanějším českým kampaním, si proto myslí, že nemá proti favoritům voleb šanci.

I u všech ostatních pak postrádá silné volební motto, jako mívají prezidentští kandidáti v USA. "Žádná z kampaní není srovnatelná s kvalitními světovými volebními kampaněmi," dodává.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.