Ještě donedávna byl v průzkumech jasným favoritem prezidentské volby Jan Fischer. Nyní ho ale už několikrát předstihl Miloš Zeman.

Podle marketingového odborníka Ondřeje Obluka ze společnosti Ogilvy & Mather za to může fakt, že Jan Fischer se úporně snaží zalíbit všem, zatímco jeho hlavní protivníci jsou názorově vymezení.

„Ve společných debatách všech kandidátů bude jen obtížně obhajovat svou pozici favorita. To, co bylo silnou stránkou ve startovací části kampaně, tedy že nikoho neodrazuje, se může otočit do minusu v přímém názorovém střetu,“ říká Obluk v rozhovoru pro IHNED.cz.

Marketingový specialista naopak u Fischera oceňuje povedené předvolební klipy.

Jaké voliče Jan Fischer oslovuje?

Vše nasvědčuje tomu, že Jan Fischer se pokouší oslovit téměř všechny. Na jeho projevech i kampani je vidět úporná snaha u nikoho si to nerozházet, nikoho neodradit případnými menšinovými stanovisky. Logicky proto na sebe nabaluje masu středo-levicově smýšlejících voličů, kteří nejsou ochotni investovat čas do studia volebních programů jednotlivých kandidátů a spíše podvědomě přijímají "bezpečný" názor davu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.