"Táňa Fischerová sama tvrdí, že volební kampaň organizovat nechce, tudíž ani žádnou nemá. Využívá skromných prostředků a publicitu získává především svým idealistickým přístupem," vysvětluje expertka na marketing Helena de la Barre.

"Zbraně, které fungovaly v čase sametové revoluce, však v dnešní dynamické době nejsou dostačující," dodává šéfka české pobočky britské agentury VCCP.

Bývalé herečce Táně Fischerové podle ní nepomáhají ani dobré rétorické schopnosti. Vyjadřuje se kultivovaně, k tomu, aby přesvědčila voliče, jí ovšem chybí razance a jasný volební obsah. Ve srovnání s "agresivní" Janou Bobošíkovou působí ale Fischerová daleko sympatičtěji.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.