Jediný produkt, který Jana Bobošíková nabízí, je ona sama, popisuje kampaň kandidátky marketingový odborník Vilém Rubeš, který zaměřuje na budování značek. V rozhovoru pro IHNED.cz Rubeš vysvětluje, že Bobošíková svým potenciálním voličům nenabízí žádný jasný důvod, proč by ji měli volit.

Nejzajímavější kampaň má pak Schwarzenberg, kterému se povedlo propojit více témat. Zklamáním je zase Vladimír Franz. Všem kampaním přitom chybí příslib a argumenty, proč volit daného kandidáta.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se