Jediný produkt, který Jana Bobošíková nabízí, je ona sama, popisuje kampaň kandidátky marketingový odborník Vilém Rubeš, který zaměřuje na budování značek. V rozhovoru pro IHNED.cz Rubeš vysvětluje, že Bobošíková svým potenciálním voličům nenabízí žádný jasný důvod, proč by ji měli volit.

Nejzajímavější kampaň má pak Schwarzenberg, kterému se povedlo propojit více témat. Zklamáním je zase Vladimír Franz. Všem kampaním přitom chybí příslib a argumenty, proč volit daného kandidáta.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.