Zprvu to vypadalo jako recese. Poté, co se přímá volba v Česku stala díky změně ústavy realitou, vznikla na Facebooku zdánlivě úsměvná skupina "Vladimír Franz prezidentem". Později se ale internetová iniciativa přeměnila na předvolební tým a Franz na podzim snadno získal téměř devadesát tisíc podpisů pro svou prezidentskou kandidaturu.

Internet v jeho kampani hrál přitom důležitou roli – právě mladou generaci a uživatele sociálních sítí oslovil nejvíc. Zacílil na voliče, pro které žádný z politických kandidátů nepřipadal z různých důvodů v úvahu, na mladé lidi, kteří v jeho boji o Pražský hrad stále viděli stopu původní recese.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.