Soudě dle výdajů největších českých firem na dobročinnost byl loňský rok pro korporátní sféru příznivý. Firemní dárci dali loni více peněz na obecně prospěšné účely než v předchozím roce a objemem darů se vrátili na "předkrizovou" úroveň roku 2008.

Jak vyplynulo z nedávno zveřejněné studie o stavu filantropie agentury PubliCon, české firmy loni věnovaly na prospěšné účely 2,5 miliardy korun, což je částka podobná té z roku 2008. Zhruba 700 milionů korun z toho odvedla na darech skupina 12 největších korporací působících v Česku čítající mimo jiné energetický gigant ČEZ, banky ČSOB a Českou spořitelnu či operátora Vodafone.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se