Česká společnost Socialbakers postavila svůj byznys na analyzování marketingových kampaní na sociálních sítích. Během podzimu například zkoumala, jak si na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube vedou kandidáti na amerického prezidenta.

Její zprávy a grafy pak začaly využívat přímo i volební týmy Mitta Romneyho a Baracka Obamy. Nyní si od této čtyři roky fungující firmy nechávají radit také štáby Karla Schwarzenberga či Miloše Zemana.

"Sociální sítě samozřejmě mají v předvolební kampani významný vliv, ale výsledkem voleb může stejně tak zahýbat i počasí," říká zakladatel firmy Jan Řežáb.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Volebnímu štábu Karla Schwarzenberga se podařilo na sociálních sítích efektivně skrýt negativní stránky svého kandidáta. Podle zakladatele firmy Socialbakers Jana Řežába ale byla ministrova kampaň tak intenzivní, že je jím internet už přesycen.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.