Přestože Zemanovci chystali v rozhodujícím týdnu řadu akcí v regionech, prezidentský kandidát se jich nezúčastnil.

„Ani by to v tomto počasí nebylo ideální, navíc rozhovorů pro média je tolik, že by se to moc nedalo stíhat,“ vysvětluje koordinátor kampaně Vladimír Kruliš, veřejnosti ne příliš známá postava, fakticky ale jeden z mozků Zemanovy kampaně.

Spoluzakladatel zlínské agentury Studio reklamy pracuje pro Zemana už dlouho. A osvědčil se. Začínající Straně práv občanů – Zemanovcům (SPOZ) pomohl s koordinací kampaně či grafikou už před parlamentními volbami v roce 2010.

„Vznikalo to rychle a bylo potřeba, aby grafiku nedělal každý, kdo má Malování ve Windows,“ usmívá se jedenatřicetiletý absolvent marketingu na zlínské univerzitě.

V parlamentních volbách na Zlínsku dosáhli Zemanovci druhého nejlepšího výsledku v zemi. Po slabších komunálních volbách pak uspěli v krajských a dokonce zasedli v krajské radě.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.