Analytická firma Semantic Vision svými algoritmy od října zkoumá a sleduje zhruba 1760 on-line zdrojů. Zkoumá zpravodajské weby, blogy i dění na Facebooku. Na této sociální síti od října zanalyzovali 120 000 příspěvků a komentářů. Z výsledků, které jsou prý úspěšné z osmdesáti procent, se snaží vysledovat, jak se mění veřejné mínění.

Prezidentské volby tak podle závěrů firmy rozhodnou mladí voliči. Čím více jich k urnám přijde, tím větší má šanci na úspěch Karel Schwarzenberg. Pokud se tak nestane, uspěje Miloš Zeman, jehož příznivci zejména v posledních dnech vedou na internetu negativní kampaň.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.