Volební štáb Miloše Zemana vsadil před finálovou bitvou o Hrad znovu na billboardy a musel přitom sehnat hodně levné obchodní partnery.

Obřích reklamních ploch, které patří k nejnákladnějším položkám v každé kampani, totiž pronajal čtyřnásobně víc než soupeři z týmu Karla Schwarzenberga a přesto je podle předběžných odhadů vyjde kampaň pro druhé kolo prezidentské volby o více než dva miliony korun méně.

"Je to zarážející, ale nepátráme po tom, jak je to možné," uvedl Marek Pražák, mluvčí kampaně Karla Schwarzenberga. Dodal přitom, že výdaje na propagaci jejich kandidáta před druhým kolem přesáhnou sedm milionů korun.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.